קידום חנות וירטואלית

מחפשים שירות קידום חנות וירטואלית? במטלון נמצא עבורכם את הפרילנסר הטוב ביותר לקידום האתר שלכם בגוגל. אצלנו באתר תמצאו את כל פתרונות הדיגיטל מבניית אתרים ועד פיתוח אפליקציות ותוכנות.

מחפשים מקדם אתרים פרילנסר מנוסה?
השאירו לנו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם!

בעידן של קניות מקוונות, פיתוח אסטרטגיית SEO חזקה של מסחר אלקטרוני חשוב.

קידום אתרים במסחר אלקטרוני יכול להביא יתרונות רבים לעסק שלך. כולל הגברת המודעות למותג, מילוי משפכי שיווק ותפיסת שאילתות חיפוש ארוכות זנב.

SEO של מסחר אלקטרוני יכול גם לספק חווית משתמש טובה יותר על ידי שיפור הדירוג שלך בדפי תוצאות מנועי החיפוש של גוגל (SERP). זה גם יעזור ללקוחות למצוא אותך ביתר קלות כאשר הם מחפשים מוצרים מקוונים יותר ויותר פופולריים.

מאמר זה יציג בפניכם את היתרונות של SEO של מסחר אלקטרוני. כמו כן, כיצד הוא יכול לעזור לחנות המקוונת שלכם לייצר יותר הכנסות.

מהו קידום חנות וירטואלית?

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך של שיפור דירוג האתר בתוצאות החיפוש ה"טבעיות" או ה"אורגניות" ללא תשלום של מנועי החיפוש.

אופטימיזציה למנועי חיפוש של מסחר אלקטרוני או קידום אתרים במסחר אלקטרוני הוא תהליך של הגדלת כמות ואיכות התנועה לאתרי מסחר אלקטרוני ממנועי חיפוש (תוצאות אורגניות).

מדוע אתרי מסחר אלקטרוני צריכים SEO?

קידום חנות וירטואלית מסתכם בדבר אחד: יותר תנועה מובילה ליותר מכירות. זה כזה פשוט.

בנוסף, 81% מהקונים עורכים מחקר מקוון לפני ביצוע רכישה. המשמעות היא שאתר המסחר האלקטרוני שלך חייב לדרג היטב במנועי החיפוש כאשר אנשים "מחפשים בגוגל" את המוצר שלך.

על פי מחקר שנערך לאחרונה, 65% מסך התנועה של מסחר אלקטרוני מגיע מתעבורת חיפוש. המתחרים שלך משקיעים בקידום אתרים כדי לקבל כמה שיותר נראות ותנועה. אתה לא יכול ללכת מבלי לשים לב בתוצאות החיפוש.

היתרונות העיקריים של קידום חנות וירטואלית:

מה קידום אתרים יכול לעשות כדי לגרום לו לעמוד מעל צורות אחרות של שיווק דיגיטלי לחנויות מקוונות?

להלן יתרונות SEO של מסחר אלקטרוני שאנו אוהבים.

SEO של מסחר אלקטרוני עשוי להיות תנועה "חופשית"

אם אתה בעל אתר מסחר אלקטרוני בעל מודעות לתקציב שרק השקת חנות מקוונת, יש לך מעט אפשרויות להסתמך עליהן כדי לקדם את האתר שלך ולהניב תנועה במחירים נמוכים.

מקדם אתרים פרילנסר עם היסודות של קידום חנות וירטואלית יודע כיצד לבצע מחקר מילות מפתח. כמו כן, לבצע אופטימיזציה של דפי מוצר ולכתוב מאמרים רלוונטיים. כל אלה עוזרים לאתר חדש למשוך תנועה אורגנית.

השווה את זה ל-Google Ads, Facebook Ads, YouTube Ads או TV/Radio Ads. רובם או כולם דורשים מכם להתחיל עם תקציב שיווק – דבר שאין להרבה סטארטאפים, יזמים בודדים ועסקים ביתיים.

בדרך כלל לא מומלץ לבעלי עסקים לעשות קידום אתרים בעצמם – עליהם להתמקד במכירות ובפיתוח עסקי. עם זאת, קידום אתרים במסחר אלקטרוני הוא דרך מצוינת להשיג קצת תנועה מלכתחילה כאשר אין לך ברירה.

בדרך כלל, עם קידום חנות וירטואלית יש שיעור קליקים גבוה יותר מ-SEM/PPC

למה להשתמש ב-SEO במקום ב-Google Ads כדי למשוך תנועה לחנות שלך?

מחקרים מראים שהקליקים על תוצאות חיפוש אורגניות גבוהות פי 8.5 מתוצאות חיפוש בתשלום, המהווה את המניע העיקרי של קידום אתרים.

מחקרים מראים גם ש-70% עד 80% מהאנשים מתעלמים ממודעות בתשלום כשהם מחפשים באינטרנט. אם מישהו באמת מחפש תשובות כנות, סביר יותר שהוא ילחץ על משהו מאשר על מודעה שמנסה לשכנע מישהו לקנות משהו.

קבלת שיעור קליקים גבוה יותר פירושה שיותר אנשים ילחצו על הקישור שלך כאשר זה לא מודעה. יותר קליקים = יותר תנועה.

שליטה בתוצאות מנוע החיפוש

דפי מוצר מותאמים לחיפוש באתר שלך יעזרו לך לדרג גבוה יותר במנועי החיפוש.

כשתדרג טוב יותר, תמשוך יותר קליקים. למעשה, ככל שתדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, כך תקבל יותר קליקים. המשמעות היא יותר תנועה, מה שעשוי להוביל ליותר מכירות.

לדירוג גבוה בתוצאות החיפוש יש יתרון נוסף. איזה מהם..

קידום חנות וירטואלית כמו חנות משקאות חריפים של אלכוהום מגביר את המודעות למותג ואת המודעות למותג

כאשר האתר שלך מדורג גבוה במנועי החיפוש, אנשים רואים בו סמכות בתחום. זו הסיבה שאתה תמיד צריך לעבוד קשה כדי לשפר את הדירוג שלך.

כשהמוצרים והדפים שלך מופיעים ראשונים בתוצאות החיפוש, הלקוחות שלך עשויים לתפוס אותם כאמינים.

אתה מקבל יותר חשיפה לאינטרנט מכיוון שדפי המוצר שלך מקבלים מיצוב טוב יותר בדפי התוצאות.

לכן, זה יביא יותר תנועה לאתר שלך ויהפוך את המותג שלך למזוהה ופופולארי יותר בקרב לקוחות היעד שלך.

קידום חנות וירטואלית יכול לעזור לך להגיע ללקוחות עם צרכים ספציפיים

יש קונים שמחפשים בגוגל וריאציות מוצר ספציפיות מאוד – לדוגמה, מישהו עשוי לחפש "אפרול שפריץ מרכיבים".

15% משאילתות החיפוש הן חדשות – גוגל מעולם לא ראתה אותן בעבר.

ביטויים חד-פעמיים לא ברורים אלו מהווים חלק משאילתות חיפוש ארוכות זנב. אלה כוללים שאילתות שמובילות בנפרד חיפושים נדירים אך יחד מהוות כמעט 40% מסך החיפושים. ביטויים עם זנב ארוך נוטים להיות בעלי שיעורי המרה גבוהים יותר ממילות מפתח גנריות אחרות.

אתרי מסחר אלקטרוני יכולים באופן טבעי למקד את החיפושים הארוכים האלה מכיוון שדפי מוצר מסווגים לפי "נושאים", ותיאורי מוצרים יכולים לפעמים לכלול פרטים שהופכים כל מוצר לייחודי.

דפים אלו נמצאים עמוק יותר בנתיב הקליקים והם מתאימים למילות מפתח עם זנב ארוך ("טקילה פטרון סילבר מחיר").

קידום חנות וירטואלית עוזר למשוך לקוחות למחקר.

לא כל מי שקונה באינטרנט מחפש מוצר מאוד ספציפי. ייתכן שהם מחפשים מידע על בעיה שיש להם, או סתם מחפשים את הטרנדים העדכניים ביותר.

עקבו אחרינו
הרשמו וקבלו עדכונים לתיבת המייל שלכם!
מאמרים נוספים